EN

Cum este raportat traficul Adwords in Analytics cand acestea nu sunt legate

Legatura contului de Adwords cu cel de Analytics este esentiala pentru intelegerea comportamentului utilizatorilor pe site dupa ce dau click pe anunturile tale. Dar ce se intampla cu sesiunile provenite din Adwords in Analytics atunci cand aceste doua conturi nu sunt legate sau cand nu am folosit auto tagging ori manual tagging?

 

Traficul provenit din Adwords va fi raportat ca si trafic organic.

aw-4-1.1

Pentru a evita aceasta problema si pentru a putea profita de:

  • importul de obiective si tranzactii in adwords
  • importul de date despre gradul de utilizare a site-ului in adwords
  • importul de audiente de remarketing in adwords
  • generarea de date precise in Analytics pe baza campaniilor Adwords

va trebui sa faci urmatoarele setari in Analytics:

  • Din Admin sub Property selectezi AdWords Linking

aw-4-3

  • Din Selected linked AdWords accounts selectezi contul de AdWords

aw-4-4

  • Apoi din Link configuration numim aceasta legatura si selectam pentru care vizualizare de rapoarte sa fie activa conexiunea.

aw-4-5

Traficul provenit din campaniile Adwords din Reteaua Display va fi raportat ca si refferral sub forma: googleads.g.doubleclick.net / referral sau tpc.googlesyndication.com / referral. Acest lucru se va intampla atunci cand functia de auto tagging nu este activata sau nu s-a folosit tagging-ul manual.

aw-4-1.2 Functia de auto tagging o gasesti in AdWords:

aw-4-2 Pentru manual tagging poti folosi Google URL builder.

Pentru o mai buna optimizare a campaniilor AdWords si pentru o raportare cat mai precisa in Analytics, legatura dintre aceste doua conturi este absolut necesata, fiind usor de realizat, in doar cativa pasi.

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne