Display Select Keywords si impactul acestei metode de targetare

AdWords iti ofera o optiune interesanta de targetare: Display Select Keywords sau Search Companion Marketing cum era denumita in trecut.

Ce este functia Display Select Keywords (DSK)?

Este o metoda de targetare disponibila pe reteaua Google Display, pe baza de cuvinte cheie. Pentru a intelege mai bine potentialul acesteia, o vom compara cu metoda clasica de targetare disponibila – Keyword Contextual Targeting (KCT).

  • DSK ofera o stransa legatura contextuala intre cuvintele cheie folosite si paginile pe care vor fi afisate anunturile.
  • Este axata pe performanta in conditiile unui buget limitat si este excelenta pentru targetarea unei audiente de nisa.
  • Ofera mai mult control. Traficul din DSK comparativ cu KCT este mult mai concentrat in ceea ce priveste distributia pe site-uri, in alte cuvinte va fi un numar mai mic de site-uri pe care vor fi afisate anunturile. Acest lucru usureaza optimizarea la nivel de licitatii si plasamente.
  • DSK se concentreaza pe utilizatorii care au sanse cu 35% mai mari sa converteasca, dar audienta va fi in medie cu 90% mai mica.

Cand ar trebui folosita targetarea DSK?

  • Cand ai un buget mic si vrei sa testezi o campanie pe reteaua display.
  • Atunci cand pentru tine conteza mai mult performanta decat volumul, cum ar fi conversiile versus numarul de impresii.
  • Prin natura sa conservativa, este excelenta pentru targetarea audientelor de nisa.
  • Atunci cand durata concretizarii unei vanzari este mare deoarece clientul doreste sa fie informat in amanunt referitor la produsele sau serviciile tale.

Cum setez o campanie DSK?

In primul rand, pentru a activa aceasta functionalitate, va trebui sa discuti cu reprezentantul Google ce tine de agentia ta.

In urmatorul pas va trebui sa creezi o campanie “Display Network Only” si in denumirea acesteia sa incluzi acronimul DSK pentru a facilita aprobarea acesteia.

Pasul 2

Mai departe, dupa ce ai creat grupurile de anunturi in cadrul campaniei, din tabul “Display Network” selectezi targetarea “Display Keywords” si bifezi optiunea “Enable Display Select Keywords”. Acest lucru il faci pentru fiecare grup de anunturi ce doresti sa foloseasca aceasta targetare.

Pasul 3

Bune practici in cadrul campaniilor DSK

  • Este indicat sa folosesti atat anunturi de tip imagine, cat si text pentru a ajunge la cat mai multi potentiali clienti.
  • Evita sa folosesti cuvinte cheie care au mai multe intelesuri.
  • Foloseste licitarea de tip CPA sau CPC.
  • Nu folosi prea multe cuvinte cheie negative. Pentru fiecare grup de anunturi exista o limita de 50 de cuvinte.
  • Optiunea “Conversion Optimizer” merita luata in considerare.
  • Toate cuvintele cheie vor fi de tipul “broad”.
  • Evita sa setezi licitatiile prea jos sau sa folosesti o targetare prea mica pe baza de locatie.

Rezultate obtinute in urma folosirii DSK

Comparativ cu alte metode de targetare in reteaua display, DSK are un cuvant importand de spus. Dupa cum se observa mai jos, rata de conversie este una buna si costul pe conversie este mic in comparatie cu celelalte campanii.

Statistici

Daca esti un marketer ce doreste sa aiba control total asupra locului unde vor fi afisate anunturile sau daca doresti sa ajungi la o audienta calificata in mod eficient, atunci Display Select Keywords este o metoda de targetare ce merita sa o incerci.

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne