Newsflash Weekly 17-23 Octombrie 2016

Newsflash Weekly 17-23 Octombrie 2016

In fiecare saptamana, iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de astazi: 2 stiri de la Facebook si o noutate de la Pinterest.

1. Facebook introduce Workplace, pentru a conecta angajatii dintr-o companie

sursa foto: workplace.fb.com

Va fi Workplace inlocuitorul mailului, in viitorul apropiat? Aceasta este intrebarea care circula pe internet, odata cu lansarea noii retele sociale pentru business de la Facebook – Workplace.

Workplace este, de fapt, o mini-retea sociala care va functiona foarte similar Facebook-ului, fiind destinata utilizarii interne in companii si restrictionata in acest sens. Julien Codorniou, directorul Workplace descria astfel misiunea companiei: „Ambitia noastra este sa conectam toti angajatii dintr-o companie, nu doar pe cei care lucreaza la birou, ci si pe cei care nu au avut vreodata de-a face cu munca de birou.” Workplace este cu adevarat o provocare, concurand cu produse similare ca Yammer (Microsoft), Chatter (Salesforce) si diversele tool-uri de colaborare interna dezvoltate de start-up-uri.

Ce mai trebuie sa stii despre Workplace?

  • a fost deja testat in peste 1000 de organizatii, inclusiv Facebook
  • indepartandu-se de filosofia Facebook, produsul nu va fi gratuit: companiile vor plati 3$/ luna, pentru fiecare utilizator activ, pretul scazand in cazul companiilor cu peste 1000 de angajati
  • cateva dintre functiile disponibile vor fi Groups, Multi-company Groups, News Feed, Work Chat, Live Video si Search
  • printre companiile care folosesc Workplace fac deja parte Booking.com, Campbell’s, Danone si Telekom Austria Group

2. Pinterest lanseaza Pin Collective, pentru a conecta brandurile cu creatorii de continut

sursa foto: business.pinterest.com

Pinterest ofera marketerilor din toata lumea o solutie pentru realizarea de continut de calitate, eliminand grija timpului consumat si a resurselor, care, de multe ori, nu le permit brandurilor sa realizeze continut cu adevarat engaging.

Cum te ajuta Pin Collective? Produsul isi doreste sa conecteze brandurile cu creatorii de continut de top din reteaua Pinterest: publisheri si creatori independenti de continut, care inteleg cel mai bine ce vor utilizatorii sa vada pe aceasta retea sociala. Membrii retelei Pin Collective vor fi alesi cu grija pentru a realiza o arie larga de continut, de la Pin-uri, pana la video-uri sau initiative creative mai elaborate.

Pin Collective deja functioneaza in SUA si aduna sub aceeasi umbrela creativa creatori de continut din zona de travel, sfaturi pentru millenials, fotografie, design si gastronomie, iar rezultatele se arata promitatoare. 🙂

Deocamdata, brandurile care se pot inrola in programul Pin Collective sunt cele care apar in lista Fortune 500, insa, daca esti creator de continut si ai vrea sa te alaturi comunitatii, poti trimite un email la pin-collective@pinterest.com.

3. Facebook testeaza Messenger Day: conversatii care dispar dupa 24 de ore

sursa foto: mashable.com

Inainte de citirea stirii, probabil primul gand va fi „Inca o functionalitate care seamana cu Snapchat?”. Ei bine, da. Noul Messenger Day de la Facebook se alatura binecunoscutelor Snapchat Stories si Instagram Stories, oferind utilizatorilor inca o oportunitate de conversatie „efemera”, care dispare din platforma dupa o vreme. Se pare ca Facebook a inceput, oficial, testarea functionalitatii la inceputul lui octombrie, in Polonia, insa o parte din utilizatorii din Australia au primit si ei, saptamana trecuta, prima varianta de Messenger Day.

Messenger Day permite utilizatorilor sa impartaseasca fotografii si video-uri, inserand layere, stickere si doodles, similar procedeului de editare utilizat in Snapchat Stories si Instagram Stories, intr-un feed de conversatie care dispare dupa 24 de ore. Feed-urile de Messenger Day vor fi disponibile in ecranul de Messenger, deasupra conversatiilor recente.

Parerile sunt impartite vis-a-vis de aceasta noua oportunitate de engagement pe care o ofera Facebook utilizatorilor, asa ca asteptam si noi functionalitatea, pentru a o dezbate ca la carte. 🙂

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne