Newsflash Weekly 29 august- 04 septembrie 2016

29 August – 04 Septembrie 2016

In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai.  Pe lista de astazi: Keyword Planner, Instant Video si Facebook Offers.

1. Functionalitate noua pentru Keyword Planner

AdWords a introdus o noua functionalitate pentru Keyword Planner, menita sa ajute advertiseri sa isi faca un pronostic realist asupra unei noi campanii, in functie de cuvintele cheie, costul per click, buget etc.

Cum functioneaza?

  • Cautarea incepe ca si pana acum, din campul “ Search for new keywords using a phrase, website or category”– noi am facut cautarea pe “ marketing online”

 

keyword-planner

  • In noua pagina deschisa, se cauta cuvintele cheie relevante si se adauga in “Add to plan”
  • In partea din dreapta, apare un sumar in care vizualizezi bid-ul si o previziune zilnica de click-uri si cost per click. Pentru o analiza mai ampla, se da click pe “review plan”

1.2

  • De aici, se pot seta  diferite bid-uri si bugete, se poate vedea o prognoza dupa locatie sau device folosit si prognoze zilnice pe click-uri, impresii si cost.

La final, se poate descarca planul sau se poate salva in contul tau, pentru a reveni oricand este nevoie la el.

2. O modalitate noua de conversatie pe Facebook Messenger- Instant Video

Una dintre cele mai folosite aplicatii de chat, Facebook Messenger, vine cu o functionalitate noua – apeluri video direct in chat, in timp real.

sursa: Digital Marketing Professional

Prima data, trebuie sa te asiguri ca atat tu cat si partenerul de discutie aveti actualizata aplicatia la ultima versiune, atat pentru Android cat si iOS.

In casuta de chat, trebuie doar sa dai click pe iconita de video din coltul din dreapta, sus si esti gata pentru un video in timp real.

Sunetul va fi oprit automat, insa poti sa schimbi usor asta prin activarea sunetului.

Noi credem ca e un tool foarte fain si folositor. 🙂

3. Facebook a optimizat varianta mobile pentru reclamele de tip Offers

Facebook Offers este un tip de reclama care permite advertiserilor sa distribuie reduceri si promotii utilizatorilor pe Facebook, acum optimizate mult mai bine pentru mobil.

Ofertele pot fi de doua feluri: online sau in-magazin si se pot distribui in doua feluri: Offers advert (apar in newsfeed) sau Page post.

axelen- offer

Ce aduce varianta imbunatatita:

  • dupa ce un utilizator cere o oferta, aceasta se salveaza automat in Offers bookmark si se poate accesa mai tarziu de pe telefon sau desktop;
  • functia de reminder, modalitate prin care Facebook se asigura ca cei care au cerut o oferta nu uita de ea si le reaminteste cand aceasta este pe punctul de a expira sau, daca au cerut oferta de pe telefon, li se reaminteste cand se logeaza pe desktop.

Momentan, cei de la Facebook lucreaza la un sistem prin care sa ofere coduri unice asociate fiecarei oferte, prin care sa previna distribuirea aceluiasi cod de reducere la prea multe persoane care nu au avut interactiune cu reclama.

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne