EN

Retrospectiva saptamanii 15-21 August 2016

15-21 August 2016

In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai.  Pe lista de astazi: Google Duo, Facebook 360 video si Google AdWords.

1.Google lanseaza aplicatia Duo

Luni, 15 august, Google a lansat  aplicatia Duo, o aplicatie pentru apeluri video unu-la unu, disponibila gratuit pe Android si iOS.

Cum se foloseste?

  • la instalare, ti se va cere numarul de telefon si acces la agenda de contacte;
  • poti apela direct orice contact din agenda ta care are aplicatia instalata;
  • este gandita sa functioneze optim si pe conexiuni mai slabe la internet;
  • in functie de viteza internetului, aplicatia poate trece automat de la conexiunea wi-fi la cea de date mobile in timpul apelului;
  • calitatea video se ajusteaza automat;
  • apelurile sunt criptate;
  • functie Knok Knok– iti permite sa vezi cine te suna, pentru a te decide daca raspunzi sau nu.

Comparativ cu Skype sau Facebook Messenger, Duo nu poate efectua apeluri de grup si nu are chat-ul de text, iar daca vrei sa suni pe cineva care nu are Duo, va trebui sa le trimiti un SMS cu link-ul de unde pot descarca aplicatia.

2.Functionalitati noi pentru video-urile 360 de la Facebook

De la lansarea de anul trecut, peste 250.000 de video-uri in format 360 au fost postate pe Facebook. Pentru a veni in intampinarea advertiserilor, Facebook a lansat doua noi functionalitati pentru a analiza mai bine comportamentul utilizatorilor:

1.Guide

publisher-tools-guide

sursa: Facebook

  • iti permite sa setezi o directie in care sa ruleze video-ul prin marcarea unor puncte de interes;
  • atunci cand utilizatorul vizualizeaza video-ul, este automat directionat catre punctele de interes setate anterior, pentru a nu pierde momentele importante;
  • utilizatorul poate alege sa navigheze si in varianta originala a video-ului.

2.Heatmap

publisher-tools-heatmap1

sursa: Facebook

  • iti arata care parti din video au fost vizualizate cel mai mult;
  • creeaza o harta care evidentiaza zonele “fierbinti”;
  • datele prezentate in harta sunt luate dintr-un raport care masoara de fiecare data cand utilizatorul s-a miscat cu 30 de grade fata de scena initiala;
  • valabil doar pentru video-urile cu peste 50.000 de vizitatori unici.

3.Noutati de la call-only ads: numele business-ului apare in titlu

Google AdWords vine cu noutati pentru reclamele call-only. De acum, acestea vor putea fi brand-uite mai bine, deoarece se poate adauga numele business-ului in titlu.

call_ads

Modificarile au inceput sa apara si la noi, dupa cum se vede in imaginea de mai sus. 🙂

 

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne