Retrospectiva saptamanii 25-31 Iulie 2016

25-31 Iulie 2016

In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai.  Pe lista de astazi: Google AdWords si  Microsoft Pix.

1.Google Adwords a introdus anunțurile text extinse

Marti, 26 iulie, Google AdWords a lansat anunturile text extinse . Acestea reprezinta o varianta imbunatatita a anunturilor text, sunt optimizate pentru mobil si ofera mai mult spatiu pentru textul publicitar.

Expanded text ads

 Sursa: Google AdWords

Ce s-a schimbat?

  • Doua campuri pentru titlu, in loc de unul: in anuntul text simplu erai limitat la 25 de caractere in titlu, insa acum poti folosi pana la 30 de caractere si un camp suplimentar pentru o vizibilitate sporita.

  • Un singur rand descriptiv, in loc de doua: cele doua randuri descriptive de 35 de caractere acum s-au unit si formeaza un singur camp de 80 de caractere.

  • Adresa URL afisata se bazeaza acum pe domeniul URL final: in noul format, nu mai trebuie sa intoduci adresa URL afisata. Anuntul preia domeniul URL-ului final si iti da optiunea de a-l combina cu doua campuri “Cale”. Aceste campuri sunt adaugate la finalul adresei URL si iti dau posibilitatea de a personaliza textul.

Google a anuntat ca din data de 26 Octombrie 2016 doar anunturile text extinse vor fi folosite, renuntandu-se la cele standard. Pana atunci, cele doua tipuri de anunturi vor rula simultan pentru a le da advertiserilor timp de testare.

2. Trei noi rapoarte de atribuire pe mai multe dispozitive in Google AdWords

Tot Google AdWords a introdus saptamana trecuta 3 noi rapoarte privind conversiile asistate de pe mai multe dispozitive.

cross-device-attribution

Sursa: www.searchengineland.com

Cele 3 noi rapoarte sunt:

  • Dispozitive (Devices)– afiseaza o prezentare generala a activitatii utilizatorilor pe fiecare dispozitiv in parte.

  • Dispozitive de asistare (Assisting Devices)– arata nivelul de asistare si valori pentru fiecare tip de dispozitiv.

  • Caile dispozitivelor (Device Paths)– arata cea mai frecventa ordine de folosire a dispozitivelor in procesul de conversie.

Avand in vedere faptul ca tot mai multe conversii incep pe un dispozitiv si se finalizeaza pe altul, este vital sa urmarim pasii utilizatorului prin toate dispozitivele folosite.

3. Aplicatia Microsoft Pix

Microsoft a creat o aplicatie destinata utilizatorilor de iPhone si iPad care promite fotografii mult mai bune.  Cu ajutorul inteligentei artificiale, aplicatia te ajuta sa capturezi momentele importante din viata ta mult mai usor.

Microsoft Pix vine cu urmatoarele functionalitati:

  • ajusteaza automat expunerea;

  • intensifica culorile;

  • preia cea mai buna imagine din mai multe cadre capturate;

  • privire inainte si dupa, pentru a te decide daca pastrezi poza din Pix sau cea originala;

  • Imagini Live.

Poti descarca aplicatia gratuit din App Store.

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne