Retrospectiva saptamanii 8-14 August 2016

8-14 august

In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de astazi: Facebook si Google AdWords.

1.Trei noi indicatori cu privire la Facebook Videos

Video-urile au luat amploare pe Facebook in ultimul timp, avand un impact puternic asupra utilizatorilor. Fiind unele dintre cele mai bune metode de interactiune cu fanii, Facebook a introdus  trei noi indicatori pentru a analiza comportamentul utilizatorilor .

Facebook video metrics

sursa: Facebook


1. Audience demographics

Daca vrei sa afli mai multe date despre cei care ti-au vizualizat video-ul postat, trebuie doar sa intri in sectiunea Video Insights- Audience and Engagement  si poti afla date precum:

  • varsta;
  • gen;
  • locatie.

Cu aceste noi date, advertiserilor le va fi mai usor sa inteleaga unde se afla audienta lor, pentru a le oferi continut mai relevant.

2. Live Video Viewer Engagement

Acum poti afla ce moment din transmisiunea live a avut cel mai mare interactiune. Tot in sectiunea  Audience and Engagement- Video Engagement, poti afla date privind comportamentul utilizatorilor pentru:

  • reactii;
  • comentarii;
  • distribuiri.

Aceste date sunt valabile doar pentru transmisiunile live.

3. Views From Shares & Crossposting

48% din numarul vizionarilor unui video vine din distribuiri, conform Facebook. Astfel, cu acest nou indicator advertiserii vor putea intelege mai bine impactul distriburii unui video si ce tip de continut prefera utilizatorii sa distribuie cu prietenii lor.

Indicatorul iti va arata o repartizare privind numarul de vizualizari si numarul minutelor vizualizate din video-ul original, comparativ cu cel distribuit.

Acesti noi indicatori au fost lansati in data de  10 august si urmeaza sa fie valabili pentru toate paginile in urmatoarele saptamani.

2.Noua interfata Google AdWords

In martie 2016, Google a anuntat ca va schimba interfata Google AdWords, iar de saptamana trecuta aceasta a inceput sa apara advertiserilor din ce in ce mai mult.

New_interface_GA

sursa: searchengineland.com

Aceasta noua schimbare tine doar de design, nu si de functionalitatile AdWords. Poti vedea aici intreaga conferinta unde Google anunta noile schimbari.

3. Mai mult control asupra reclamelor pe care le vezi pe Facebook

Facebook a introdus o noua functionalitate care iti da mai mult control asupra reclamelor pe care le vezi in newsfeed-ul tau.

Noua functionalitate iti da posibilitatea:

  • sa adaugi sau sa stergi interese dintr-o lista de “interese”, lista  bazata pe interactiunile pe care le-ai afisat in trecut cu diferite pagini;
  • sa iti afiseze mai multe reclame relevante.

Asa arata pagina de interese:

interests

Aceasta functionalitate este o veste buna pentru marketeri: reclamele lor vor ajunge doar la cei care sunt cu adevarat interesati, evitand astfel pierderile de buget pentru cei neinteresati.

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne