Studiu de caz Magento

BBoheme.com - incaltaminte eco-friendly pe rafturile virtuale ale unui site Magento

Clientul nostru

Bourgeois Boheme este o companie vegana care produce pantofi si ghete din materiale ecologice. Clasicele materiale din piele sau pe baza de PVC sunt inlocuite cu materiale noi si inovatoare, precum bumbacul italian tesut cu hartie, pluta si polimeri pe baza de plante (inclusiv cereale si seminte din culturi speciale), dar si talpi reciclate si sireturi din bumbac organic.

VEZI SITE

Ce si-a dorit clientul

Site-ul anterior avea o versiune mai veche de Magento, cu un design care nu era la fel de bun ca cel al produselor pe care le prezenta. Site-ul nu era responsive, dar avea o tema de mobil pe care am adaugat-o noi anul trecut.

BBoheme este o companie din UK care vinde la nivel mondial – insa Alicia dorea sa aiba o prezenta online dedicata pietei din SUA, alaturi de noile depozite BBoheme de acolo.

Asadar, cerintele pentru site-ul nou au fost:

    • design minimalist si elegant. Si, desigur, responsive.
    • doua site-uri – unul pentru SUA si unul international.
    • preturi diferite pentru SUA si site-ul international.
    • nivele distincte de inventar pentru aceleasi produse din cele doua site-uri.
    • mai multe tipuri de valuta – preturile din site-ul pentru SUA trebuie sa fie in dolari americani, in timp ce site-ul international sa aiba preturi in euro sau lire sterline.
    • redirectionare automata catre site-ul potrivit – vizitatorii americani trebuie sa vada site-ul pentru SUA, in timp ce restul lumii trebuie sa il vada pe cel international.

Provocarea

Implementarea preturilor distincte pentru cele doua piete (SUA si international) este posibila cu o simpla setare in Magento, insa introducerea nivelelor separate de inventar nu este o posibilitate ‘nativa’ a acestei platforme (sau a oricarei platforme ecommerce, din cate stim). In plus, existenta a doua nivele separate de stoc necesita schimbari fundamentale a modului in care Magento stocheaza informatii despre produse in baza de date. Din acest motiv, ne-am ingrijorat ca aceasta implementare va fi ori foarte dificila, ori va dauna performantei site-ului.

Solutia noastra

Inainte sa decidem cum sa abordam provocarea introducerii celor doua nivele de inventar, am cautat informatii despre cum se poate face acest lucru. Astfel, am ajuns sa dezvoltam un concept pentru un modul care sa ne permita sa implementam doua inventare separate pentru acelasi produs: unul pentru piata internationala si unul pentru cea din SUA. Pasul urmator a fost sa analizam impactul pe care il poate avea pentru performanta site-ului Magento, asa ca am testat pe intreaga baza de produse. Rezultatele au fost bune (niciun impact asupra performantei – cel putin nu la o testare pe cateva mii de produse) si prin urmare am decis ca putem implementa in siguranta solutia gasita.

Mai multe valute: am implementat usor aceasta facilitate, Magento demonstrandu-si avantajele pentru scenariile care necesita multiple site-uri si valute.

Urmatoarea provocare: afisarea site-ului potrivit clientilor potriviti. Acest lucru s-a facut usor, cu ajutorul unui modul, si astfel site-ul international se afiseaza cui trebuie, la fel si cel american.

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne