EN

Studiu de caz Marketing

Crestere de peste 300% in lead-uri,
cu acelasi trafic si buget cheltuit

Povestea

Cellulem Block este o franciza internationala, cu peste 300 de centre in 7 tari. Momentan lucram cu 4 centre de infrumusetare deschise in Romania, localizate in Bucuresti si Constanta. Colaborarea noastra cu Cellulem Block a inceput in momentul in care le-am creat primul site .ro, in anul 2012. Dupa o scurta perioada de timp am facut un pas inainte in relatia noastra, incepand sa lucram si pe partea de marketing online, SEO, AdWords si campanii pe Facebook Ads. VEZI SITE

Obiectivul nostru

In ultimii 5 ani, obiectivul nostru a fost sa atragem cat mai multe lead-uri calificate, prin cresterea pozitionarii organice, directionarea traficului catre site, precum si prin construirea notorietatii brandului. Era timpul sa gasim noi oportunitati de dezvoltare, deoarece rezultatele nu inregistrau rate de crestere la fel ca inainte, in ciuda optimizarii continue a campaniilor noastre. Dupa cercetari si analize amanuntite, am ajuns la o concluzie importanta. Aveam nevoie de o solutie care sa ne creasca rezultatele pe toate canalele si tehnicile folosite. Trebuia sa optimizam site-ul pentru conversii.

Solutia

Optimizarea site-ului pentru conversii poate insemna folosirea unor mici trucuri, precum cresterea vizibilitatii formulalelor sau poate insemna o schimbare completa de design a site-ului. Totul depinde de starea actuala a site-ului si de problemele pe care le intampina utilizatorii cand interactioneaza cu acesta. Pentru cellulemblock.ro am decis sa mergem pe o schimbare completa a design-ului deoarece aveam nevoie:
  • Sa cream o experienta inedita pentru utilizatorii de pe mobil – site-ul anterior nu avea o versiune dedicata pentru mobile si nu era responsive;
  • Sa regandim fiecare pagina de servicii ca si landing page – versiunea anterioara avea foarte multa informatie utila, insa nu era prezentata intr-un mod convingator;
Noul site avea urmatoarele functionalitati:
  • Design responsive – am redimesionat toate elementele din site pentru ca utilizatorii sa poate citi, da click pe butoane, sa navigheze pe site si sa completeze formularele cat mai usor de pe mobil;
  • Text convingator – ne-am ajutat de magia copywriting-ului pentru ca utilizatorii sa inteleaga ce ofera site-ul, ce pot cumpara si sa capete incredere in brand inca din primele 15 secunde petrecute pe orice pagina;
  • Landing pages – am transformat fiecare pagina de servicii in landing pages, alegand sa mergem pe formatul lung, unde utilizatorii au toate informatiile de care au nevoie sa cumpere, structurate intr-un mod clar pentru ca ei sa mearga pana la capat cu achizitia;
  • Meniu si servicii simplificate – am simplificat pagina principala, am regrupat serviciile pentru a fi clar ce ofera centrul de infrumusetare si am creat noi servicii pentru diferitele tipuri din audienta targetata (femei vs barbati);

Rezultate

Am crescut per total rata de conversie a site-ului cu 257.76% si am adus cu 308.57% mai multe lead-uri (an dupa an) cu aproximativ acelasi numar de vizite. Multumita noului format de landing pages a paginilor de servicii, am obtinut urmatoarele rezultate dupa o luna de lansare:
  • Scadere de 7.07 % a bounce rate-ului;
  • Crestere de 76.96% a ratei de conversie;
  • Cu 88.00% mai multe lead-uri;
In acceasi luna, datorita noului design responsive si formatului de landing page pentru mobil, am obtinut:
  • O scadere de 10.28% a bounce rate-ului;
  • O crestere de 744.62 % a ratei de conversie;
  • Cu 933.33 % mai multe lead-uri;
Redesign-ul site-ului a avut un rezultat pozitiv pe toate canalele de marketing. Dupa prima luna, toate campaniile platite au atras mai multe lead-uri la un cost mai mic. Pentru campaniile de Google Adwords, unde am investit acelasi buget ca si in anul anterior, am obtinut:
  • Bounce rate mai mic cu 20.91 %;
  • Cost per click mai mic cu 21.70 %;
  • Cost per conversie mai mic cu 77.03 %;
  • Numar de lead-uri crescut cu 342.86%;
Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne