Studiu de caz Magento

Uniconf Lenjerie: rebranding + magazin ecommerce nou pe Magento = mai multe vanzari

Clientul nostru

Lansat in 1995 ca o afacere de familie, Uniconf Lenjerie este astazi unul dintre cele mai mari branduri romanesti de lenjerie intima. Lucrand pentru branduri internationale cunoscute, precum Sara Lee sau DIM, Uniconf a lansat propriile produse de retail, distribuite acum in lanturi de hipermarketuri precum Carrefour, Cora, Auchan, in Romania, Ungaria, Ucraina si Bulgaria.

Produsele Uniconf sunt naturale si confortabile, fiind in mare parte produse din bumbac.

VEZI SITE

Ce si-a dorit clientul

Timp de mai multi ani, Uniconf a folosit o identitate vizuala inconsistenta. In primii ani de activitate, acest lucru nu a reprezentat o problema, insa mai tarziu brandurile competitive de lenjerie intima, cu o identitate vizuala bine definita, au dovedit ca acest aspect trebuie luat serios in considerare. Pentru a rezolva problema, Uniconf a apelat la o agentie de publicitate, pentru o pozitionare clara si o noua directie a brandului. Rezultatul rebrandingului este grozav, insa apare o noua problema: site-ul lor de ecommerce arata acum invechit si total deconectat de noua identitate.

Netlogiq a dezvoltat in urma cu 3 ani versiunea anterioara a magazinului online Uniconf, pe platforma Prestashop. Pentru noua versiune, a fost nevoie nu doar de un design nou, ci si de o platforma mai performanta, capabila sa se adaptateze la planuri noi si ambitioase.

Solutia noastra

Ce poti sa faci atunci cand ai: o identitate vizuala proaspat creata, o selectie frumoasa de imagini cu modele in lenjerie intima si una dintre cele mai puternice platforme ecommerce? Da, ai ghicit: un site Magento, atragator si finut, care sa vanda lenjerie din bumbac publicului tanar, care vrea sa se simta confortabil in lenjeria intima.

Am inceput printr-o analiza comparativa a catorva magazine online concurente si a unor branduri de lenjerie intima cunoscute la nivel international. Impreuna cu Uniconf, am creat o lista de caracteristici pe care sa le aiba noul site:

  • Design responsive – o necesitate, luand in considerare faptul ca traficul de pe mobil depaseste 50% din traficul total.

  • Imagini mai mari – imaginile si produsele aratau grozav, insa meritau sa fie evidentiate mai bine.

  • Usor de navigat, dar totodata diferit de site-urile competitorilor. Magazinul online avea nevoie sa fie simplu, minimalist, cu o cale de conversie clara.

  • Imbunatatirea etapei de finalizare comanda. Am inlocuit cei 6 pasi din Magento pentru finalizarea comenzii cu un proces intr-un singur pas. Pentru ca acest proces sa fie mai usor de inteles, am plasat toate campurile si optiunile intr-o singura coloana, spre deosebite de formatul traditional de 3 coloane in checkout. Formularul este acum linear si am inlaturat cateva elemente care distrag atentia de la finalizarea comenzii, precum meniuri si alte link-uri.

  • Sistem de puncte de fidelizare – pentru a-i stimula pe cumparatori sa devina clienti loiali.

  • Mai potrivit pentru SEO. Magento are facilitati bune pentru SEO, dar si cateva probleme legate de arhitectura link-urilor, care ingreuneaza indexarea corecta a site-urilor Magento de catre Google. Noi am eliminat aceste probleme si am implementat magazinul online astfel incat Google sa inteleaga structura site-ului si sa il indexeze corect.

9 luni mai tarziu…

Site-ul are acum:

  • De doua ori mai multe comenzi fata de perioada anterioara redesign-ului.

  • O rata de abandonare mai mica cu 22%.

  • Cu pana la 90% mai multi vizitatori.

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne