Studiu de caz Magento

Puternica platforma Magento pentru un furnizor de scule si echipamente

Clientul nostru

Mafcom este o afacere locala, cunoscuta in Cluj-Napoca mai ales de catre afaceri industriale, constructori si cei pasionati de bricolaj. Detin un magazin de 2000mp si un depozit si mai mare, prin intermediul carora vand scule, echipamente, materiale pentru sudura si alte produse similare.

Noi am dezvoltat prima versiune a site-ului in 2008 pe o platforma proprie CMS. Era simplu si eficient, dar limitat atunci cand venea vorba de functionalitati. Magazinul online a crescut frumos in vanzari si baza de clienti, ajutat de o strategie SEO constanta.

VEZI SITE

Ce si-a dorit clientul

Site-ul anterior a fost dezvoltat pe o platforma ASP.NET proprie. Schimbarile aduse site-ului au inceput sa devina costisitoare, iar design-ul era in mod evident invechit.

Clientul avea neaparat nevoie de:

  • Imbunatatirea navigarii pe site. Mafcom are o varietate foarte mare de produse, iar vizitatorii gaseau greu produsele pe care le cautau, in special in categorii cu mii de produse. Acesta a fost principalul motiv pentru care am schimbat platforma site-ului.
  • Un mecanism mai bun de calculare a costurilor de transport. Site-ul avea o taxa de transport fixa, insa existau exceptii in cazul articolelor foarte grele si mari. Agentii de vanzari erau nevoiti sa trimita clientilor o estimare separata a costurilor de transport pentru astfel de produse.
  • Rapoarte imbunatatite. Clientul stia de rapoarte ecommerce din Google Analytics, insa vechiul site nu era usor de integrat cu GA, pentru a putea colecta date despre produse si tranzactii.
  • Loializarea clientilor actuali. Site-ul anterior avea succes in mare parte datorita clientilor care se intorceau pe site. Mafcom avea nevoie de un mod prin care sa intareasca relatia cu acestia.

Clientul avea planuri ambitioase pentru site-ul sau, care insa nu erau posibile pe vechea platforma. Asadar, am decis impreuna ca a venit timpul pentru sculesiechipamente.ro – versiunea 2, o formula noua si imbunatatita. 🙂

Solutiile

  • Un sistem de puncte de loialitate. Cumparatorii vor primi puncte pentru fiecare comanda, in functie de valoarea sa, si pentru actiuni precum inregistrarea pe site, evaluarea produselor sau scrierea unui review.
  • Un design responsive. Statisticile Google Analytics aratau ca peste 30% din vizitele totale pe site erau de pe mobil, prin urmare a fost nevoie sa imbunatatim experienta vizitatorilor pe acest device. De atunci, numarul vizitelor de pe mobil este in continua crestere.
  • Inventar in timp real in site. Site-ul era deja conectat la ERP – asa ca disponibilitatea stocului si preturile erau actualizate la un anumit interval de timp.

Ce am facut

Pentru noul site:
  • am facut un design nou si l-am implementat
  • am transferat produsele de la site-ul vechi la cel nou
  • am creat regulile pentru alocarea punctelor de loialitate
  • am dezvoltat din nou mecanism de integrare cu ERP si operatorul de transport
  • am cautat solutii pentru nevoile specifice ale clientului – multe dintre ele necesitau crearea unor noi module, din moment ce aceste nevoi erau foarte specifice afacerii si nu se regaseau printre functionalitatile standard de la Magento sau la alte module existente

Proiectul a implicat multa munca din partea noastra si a clientului, dar in final am reusit sa lansam site-ul. Inainte de lansare, am facut un nou plan SEO si, desigur, am setat redirect-urile pentru a evita scaderi prea mari a traficului organic dupa lansare.

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala.
Contacteaza-ne