Blog

Cum a fost la workshop-urile Become by AIESEC

Cum a fost la workshop-urile Become by AIESEC

Saptamana trecuta am participat la un eveniment foarte simpatic, in cadrul proiectului Become organizat de AIESEC Romania.

Become se adreseaza studentilor care vor sa isi aprofundeze cunostintele teoretice si practice in domenii precum IT, marketing, antreprenoriat si inginerie. Pe parcursul anului, au loc o serie de training-uri si workshop-uri in mai multe orase din tara, printre care se numara si Clujul.

Noi am avut placerea sa tinem o parte din aceste training-uri zilele trecute. Am gandit impreuna cu studentii o campanie de inbound marketing, cu scopul de a genera lead-uri.

Iar ca sa facem totul si mai interesant, am zis sa aplicam toate ideile pe un business fictiv de… inchiriat pisici 😀

In prima zi de workshop-uri, am trecut prin toate etapele de structurare a unei strategii de marketing:

  • Ne-am gandit ce fel de servicii poate oferi business-ul nostru
  • Am identificat problemele si obiectiile publicului tinta, si le-am contracarat cu o serie de beneficii
  • Am creat cateva buyer personas – si ne-am identificat clientul ideal
  • Am discutat despre buyer journey – in ce etapa se afla lead-urile noastre acum si cum ii putem aduce mai aproape de faza finala de conversie
  • Am identificat cele mai bune canale de marketing pe care le putem folosi in strategia noastra
  • Am planificat o campanie de inbound, pentru a genera noi lead-uri: am stabilit ce materiale si actiuni sunt necesare, si le-am trecut intr-un calendar
  • Am vorbit despre tipurile de continut ce pot fi folosite intr-o campanie de acest tip, si diferentele dintre ele (ebook, webinar)

In cea de-a doua zi, am intrat putin in detaliu si am inceput sa discutam despre:

  • Cum ar trebui sa arate un landing page si ce elemente ar trebui sa contina
  • Cum sa scriem textul pentru un landing page – despre copywriting si importanta unui text scurt, dar convingator
  • Lead nurturing prin email automation – cum arata un flow de nurturing, de ce e important sa pastrezi legatura cu lead-urile tale, best practices
  • Cum sa gandim strategia de blogging – cum gasim cele mai bune subiecte, cum identificam scopul fiecarui articol, exemple pozitive si negative
  • Pagina de Facebook – de ce e necesara, ce postam si cat de des, cum te ajuta pagina de Facebook in strategia de inbound
  • Facebook Ads – promovarea postarilor, tipuri de campanii, cum faci sa obtii cat mai multe conversii la un cost scazut

Cam asa s-au desfasurat cele doua zile de workshop-uri. La final, le-am cerut cateva pareri studentilor, ca sa vedem cum li s-a parut toata experienta si daca le-au fost utile informatiile pe care le-au aflat de la noi.

Noi nu putem decat sa ne bucuram de feedback-ul pozitiv, a fost o placere sa lucram cu acesti tineri activi, interesati si pasionati de marketing.

Pana la finalul lunii ei vor trebui sa faca si un proiect pe echipe, conform unui brief trimis de noi. Asa ca le uram mult succes si asteptam cu interes sa vedem proiectele finale!

Isabela Latis
Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne