Facebook anunta oficial lansarea ad-urilor Canvas, menite sa ofere o experienta fullscreen inedita celor care dau click pe anunturi. Canvas este valabil doar pentru anunturi pe mobile si functioneaza pe Android si iOS.
Totul arata cam asa:
sursa: facebook.com/business/news/introducing-canvas
Practic, este un ad obisnuit pe mobile, insa atunci cand dai click se deschide fullscreen un canvas, iar utilizatorul paraseste Facebook-ul si ajunge pe un landing page doar in cazul in care da click pe anumite elemente (butoane, imagini etc.). Un avantaj important al canvas-ului este ca se incarca rapid.
Canvas-ul se creeaza din Power Editor:
Aici te poti juca si alege ce componente doresti sa apara in canvas-ul tau, de la header la butoane si carusel de imagini. Dupa ce finalizezi, salvezi si poti folosi template-ul creat la mai multe ad-uri sau poti crea altele noi, pentru a testa.
Avand in vedere cresterea continua a traficului pe mobil, noi zicem ca merita sa incerci aceste ad-uri, pentru a oferi o experienta diferita audientei tale. Vezi mai multe exemple si afla mai multe aici: facebook.com/business/news/introducing-canvas.
- Certificate de rezidenta fiscala 2017: Facebook, Google, LinkedIn, Twitter si Dreamstime. Si Compari.ro 🙂 Si Microsoft. - 28 februarie 2017
- Checklist pentru prima ta campanie pe Facebook Ads - 14 decembrie 2016
- Cum urmaresti performanta campaniilor Facebook Ads - 20 septembrie 2016