E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness și Trustworthiness) reprezintă un cumul de informații pe care evaluatorii Google le iau în calcul pentru a înțelege dacă o pagină de pe internet este relevantă pentru utilizatori.
Mai multe detalii ›
Dacă ești pasionat de SEO, probabil că ai auzit despre E-E-A-T, un concept nu neapărat nou, dar care încă provoacă nedumeriri (o fi despre mâncare?!) și stârnește curiozități.
Mai multe detalii ›
A venit timpul să aducem în lumina reflectoarelor o activitate SEO cu impact major în ceea ce privește rata de click, dar care nu se bucură de foarte multă atenție: optimizarea imaginilor pentru Google Search.
Mai multe detalii ›
Ca și în anii anteriori, am obținut o parte dintre certificatele de rezidență fiscală valabile pentru anul 2022. Această listă este work in progress – vom mai adăuga certificate la ea pe măsură ce le obținem.
Mai multe detalii ›
Cumpărătorii activi sau „engaged shoppers” adoră discounturile și poți fi sigur că își planifică bugetul deja din luna octombrie, pentru a fi pregătiți de Black Friday, dar și pentru Crăciun.
Mai multe detalii ›
În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing, vă aducem vești bune și un discount special pentru membrii comunității Netlogiq care doresc să participe la eveniment.
Mai multe detalii ›
Încă de la instalarea instanței de Magento 2 în procesul de creare a unui site E-commerce nou, în afara setărilor realizate de programatori, mai există o serie de configurări necesare a fi realizate din admin.
Descoperă principalele setări ce trebuie făcute!
Mai multe detalii ›
Dacă încă nu ești convins dacă PWA-ul este sau nu potrivit pentru tine, ți-am pregătit un articol în care îți prezentăm beneficiile principale pe care le aduce implementarea acestei tehnologii.
Mai multe detalii ›
Descoperă tool-uri pentru identificarea și raportarea bug-urilor, de măsurat diverse elemente din pagina unui site (padding-uri, distanțe, etc), de verificat coduri de culoare folosite, font-uri, coduri de tracking,
Mai multe detalii ›
În acest articol vei citi despre cum să construiești o strategie de content marketing pentru un magazin online, care sunt pașii pe care să îi urmezi în conturarea și dezvoltarea strategiei de content marketing și îți vom prezenta câteva exemple de conținut în care merită să investești.
Mai multe detalii ›