12-18 Septembrie 2016
In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de astazi: Google Search, YouTube Community si Instagram.
1.Rezultatele afisate in Google de pe dispozitivele mobile vor fi insotite de imagini
Google a inceput sa afiseze imagini de tip thumbnails pentru cautarile efectuate de pe dispozitivele mobile. Se pare ca imaginile se afiseaza doar pentru cautarile asociate cu produse, unde imaginea ar putea si utila.
Am incercat si noi pentru diferite cuvinte precum “mobila birou” si “laptop” pentru care au afisat imaginile, insa mai sunt cautari pentru care nu se afiseaza. Probabil inca este in versiunea beta deoarece nici reprezentantii Google nu au facut inca stirea oficiala.
2. Youtube isi va crea o mini retea sociala prin intermediul YouTube Community
YouTube a anuntat ca va lansa o functionalitate noua prin care administratorii canalelor vor putea interactiona mai mult cu utilizatorii .
sursa: techcrunch.com
YouTube Community iti va da posibilitatea sa:
- uploadezi text, gif-uri , imagini sau articole;
- noul feature va aparea in bara de meniuri, in tab-ul “Community” – de aici, administratorii unui canal vor putea uploada continutul dorit;
- utilizatorii vor vedea noutatile in pagina de Subscriptii pe aplicatia de mobil.
Momentan inca se testeaza de diferiti vloggeri din State, insa se aude ca ar putea fi lansat destul de curand.
Noi asteptam, cu siguranta va fi interesant 🙂
3. Instagram iti ascunde automat comentariile cu caracter vulgar sau nepotrivit
Instagram a lansat un nou filtru care iti da posibilitatea sa ascunzi automat comentariile cu caracter vulgar sau nepotrivit.
Cum functioneaza?
- in sectiunea Settings vei gasi “Comment Moderation”;
- poti adauga manual cuvinte pe care le consideri a avea caracter vulgar sau nepotrivit, iar Instagram va ascunde automat un comentariu care contine aceste cuvinte;
- poti folosi lista lor implicita de cuvinte;
- filtru se aplica doar la comentarii, nu si la postari.
In postul oficial, Kevin Systrom, CEO-ul Instagram, a afirmat : ” Cand eu si Mark am creat Instagram, am vrut sa fie o comunitate in care fiecare sa isi impartaseasca experientele de viata. Imaginil au capacitatea sa ne inspire si sa arate tot ceea ce este mai bun din noi […] trebuie sa promovam un mod de viata in care fiecare sa se simta in siguranta sa fie ei insisi, fara critici si hartuiri”.
- [Part I] Configurări de bază în magazinul tău Magento 2 - 05 martie 2021
- 9 setari SEO in Magento 2 pe care le putem face fara programator - 17 octombrie 2019
- Cum te poate ajuta Google Search Console sa iti cresti traficul pe site - 03 august 2019