In fiecare saptamana, iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de azi: Twitter Media Tool, Facebook Newsfeed, Google Display Network, Facebook Instant Articles.
1.Twitter a lansat Media Studio, o functionalitate de administrare a continutului
Reteaua de socializare a testat, inca din August, o functionalitate care permite utilizatorilor sa isi administreze mai bine continutul. Media Studio iti permite sa-ti uploadezi continutul, sa-l sortezi, dar si sa-l programezi pentru postare, fara a mai fi nevoie de o alta aplicatie de planificare.
Functionalitatea a fost disponibila doar unor numar redus de parteneri selectati care au aplicat, in prealabil, pentru acces. Media Studio este acum accesibila tuturor utilizatorilor de twitter.
Pentru a folosi Media Studio trebuie sa intri in contul tau de Twitter Ads si sa accesezi tab-ul “Creatives”. Selecteaza “Media” si vei fi conectat la studio-ul tau media.
2. Facebook prioritizeaza postarile cu reactii fata de cele cu like-uri
La aproape un an de la implementarea reactiilor pentru postari, Facebook a modificat si algoritmul sau de afisare, incluzand factori noi de diferentiere pentru postari.
Edge Rank, algoritmul newsfeed-ului, a fost updatat si a inceput sa prioritizeze postarile cu reactii fata de cele cu like-uri. Facebook a luat aceasta decizie deoarece folosirea reactiilor de catre utilizatori reprezinta un semnal mai puternic de interes decat acordarea de like-uri.
Toate reactiile au aceeasi greutate in algoritmul de afisare al postarilor in news feed.
3.Google Display Network are un nou format de ad-uri pentru afacerile locale
O noua extensie de ad-uri este disponibila acum pentru advertiserii Google Adwords. Update-ul vine in ajutorul companiilor care se promoveaza local, mare parte dintre ad-uri actualizandu-se automat. Noua extensie afiseaza o galerie foto a companiei, locatia afacerii, dar si orele de functionare.
Pentru a crea acest tip de ad-uri, advertiserii au nevoie de trei fotografii(dimensiune recomandata 300×250), un logo, un titlu si o descriere.
Acest format nou are mai multe optiuni de filtrare, reclama putand fi targetata sa fie afisata doar utilizatorilor care locuiesc in preajma locatiei fizice a afacerii, excluzand utilizatorii care doar sunt interesati de locatia in care se afla afacerea.
4.Facebook ofera mai multe posibilitati de advertising pentru Instant Articles
Numarul de creatori de content este intr-o continua crestere, iar Facebook vrea sa-i incurajeze prin implementarea unor modalitati de monetizare.
Instant Article va primi, incepand de saptamana viitoare, o serie de update-uri care vor permite creatorilor de content sa introduca mai multe ad-uri in interiorul articolelor. Acestia vor putea insera manual reclamele sau intr-o maniera automata, dupa un anumit numar de cuvinte.
Tu ce noutati din zona digitala ai mai citit?
- Trenduri de Digital Marketing în 2021 - 21 ianuarie 2021
- 7 motive pentru care trebuie să implementezi PWA - 22 octombrie 2020
- Ce este PWA (Progressive Web Application) și de ce ai nevoie de el? - 30 septembrie 2020