In fiecare saptamana, iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de azi: Facebook Jobs, Google Data Studio, Instagram, Facebook Fake News.
1.Facebook intră pe piața de recrutare cu funcționalitatea Jobs on Facebook
Saptamana trecuta, Facebook a lansat in Canada si S.U.A. o functionalitate care permite administratorilor de pagini sa posteze anunturi de recrutare. Speram ca in curand aceasta functionalitate va fi disponibila si in Romania.
Dupa listarea anunturilor de angajare, administratorii de pagini de Facebook vor putea sa evalueze aplicantii, dar si sa ii contacteze, prin intermediul Facebook Messenger.
2. Instagram permite introducerea mai multor poze sau videouri într-o singură postare
Ultimul update realizat de reteaua de socializare le permite utilizatorilor sa introduca mai multe videouri si fotografii intr-o singura postare. Postarea este afisata sub forma unui slideshow, dar in grid-ul contului va fi afisata doar prima fotografie.
Functionalitatea este disponibila in versiunea 10.9, iOS si Android.
Postarile care au mai multe elemente multimedia vor putea fi recunoscute de useri datorita unei iconite albastre care va aparea in partea de jos a fotografiei de coperta a slideshow-ului.
3. Utilizatorii de facebook pot acum să deosebească știrile false din News Feed.
Facebook a inceput sa afiseze un semn rosu de avertizare sub linkurile postarilor care sunt disputate.
Un pop-up va aparea atunci cand utilizatorul va da click pe postare sau va incerca sa shareuiasca stirea. In pop-up va fi afisat un mesaj de atentionare ca acea stire este raportata ca fiind disputata si vei putea vedea ce publicatii au facut semnalarea.
Stirile care au fost raportate ca fiind false vor fi penalizate si vor fi afisate mai putin in News Feed.
4. Google Data Studio este disponibil în mod gratuit la nivel global.
Luna trecuta Google a scos limitarea de 5 rapoarte din Data Studio. Astazi, Google Data Studio a fost facut disponibil, in mod gratuit, in peste 180 de tari, permitand astfel companiilor sa creeze si sa share-uiasca rapoarte complet customizabile.
Google Data Studio permite oamenilor de marketing sa genereze rapoarte de date complexe care pot fi usor de vizualizat si de digerat. In trecut, marketerii trebuiau sa exporte datele din Google Analytics in spreadsheet-uri Excel si sa genereze de acolo grafice pentru rapoartele lunare. Noua optiune le usureaza viata oamenilor de marketing crescand rapiditatea cu care acestia pot genera rapoarte usor de inteles pentru clientii sau sefii lor.
Pe langa accesibilitatea ridicata oferita, Google a implementat si o serie de functionalitati menite sa usureze crearea, integrarea si share-uirea de rapoarte. Au fost adaugate noi filtre si noi dimensiuni care permit folosirea datelor in mai multe feluri, aplicarea de segmente din Google Analytics, integrarea cu Google Cloud Platform si BigQuery, dar si adaugarea unui spatiu gratis de stocare de 2 GB.
Noile update-uri permit crearea de campuri in rapoarte, populate cu metrici din Youtube, DoubleClick Campaign Manager si Adwords.
Tu ce noutati din zona digitala ai mai citit?
- Trenduri de Digital Marketing în 2021 - 21 ianuarie 2021
- 7 motive pentru care trebuie să implementezi PWA - 22 octombrie 2020
- Ce este PWA (Progressive Web Application) și de ce ai nevoie de el? - 30 septembrie 2020