Bumper Ads – noile anunturi de 6 secunde pe YouTube

In 26 aprilie Google a anuntat lansarea Bumper Ads, un nou tip de anunturi disponibile pentru platforma YouTube.

Bumper Ads

Ce sunt Bumper Ads?

Asemanatoare cu anunturile in-stream cu optiune de skip, acestea vor aparea tot la inceputul contentului video, vor avea o durata de doar 6 secunde si utilizatorii nu vor putea da skip.

Nu au un rol de a inlocui tipurile actuale de anunturi, ci mai degraba un rol complementar, cel mai probabil o mare parte din advertiseri vor opta pentru folosirea simultana a acestora.

Cei de la Google spun ca au lansat acest tip de anunt ca raspuns direct la faptul ca tinerii utilizeaza din ce in ce mai mult platformele mobile pentru vizualizarea de videoclipuri pe YouTube. Asteptarile sunt ca acestea vor fi mai putin costisitoare decat anunturile in-stream si vor avea o acoperire si frecventa sporita pe dispozitivele mobile.

Vor fi disponibile prin intermediul AdWords si modalitatea de licitatie va fi CPM (cost-pe-mia de afisari).

Creativitatea companiilor sau advertiserilor va fi pusa la incercare in cele 6 secunde disponibile si probabil marea majoritatea spoturilor publicitare vor fi insotite si de varianta Bumper.

Acestea vor fi disponibile incepand cu luna aceasta, iar in perioada ce va urma voi reveni cu informatii legate de performanta.

Ultimele postari ale lui Alexandra Damian (vezi toate)
Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne