15-21 August 2016
In fiecare saptamana iti prezentam cele mai noi stiri din digital marketing, social media, tech si nu numai. Pe lista de astazi: Google Duo, Facebook 360 video si Google AdWords.
1.Google lanseaza aplicatia Duo
Luni, 15 august, Google a lansat aplicatia Duo, o aplicatie pentru apeluri video unu-la unu, disponibila gratuit pe Android si iOS.
Cum se foloseste?
- la instalare, ti se va cere numarul de telefon si acces la agenda de contacte;
- poti apela direct orice contact din agenda ta care are aplicatia instalata;
- este gandita sa functioneze optim si pe conexiuni mai slabe la internet;
- in functie de viteza internetului, aplicatia poate trece automat de la conexiunea wi-fi la cea de date mobile in timpul apelului;
- calitatea video se ajusteaza automat;
- apelurile sunt criptate;
- functie Knok Knok– iti permite sa vezi cine te suna, pentru a te decide daca raspunzi sau nu.
Comparativ cu Skype sau Facebook Messenger, Duo nu poate efectua apeluri de grup si nu are chat-ul de text, iar daca vrei sa suni pe cineva care nu are Duo, va trebui sa le trimiti un SMS cu link-ul de unde pot descarca aplicatia.
2.Functionalitati noi pentru video-urile 360 de la Facebook
De la lansarea de anul trecut, peste 250.000 de video-uri in format 360 au fost postate pe Facebook. Pentru a veni in intampinarea advertiserilor, Facebook a lansat doua noi functionalitati pentru a analiza mai bine comportamentul utilizatorilor:
1.Guide
sursa: Facebook
- iti permite sa setezi o directie in care sa ruleze video-ul prin marcarea unor puncte de interes;
- atunci cand utilizatorul vizualizeaza video-ul, este automat directionat catre punctele de interes setate anterior, pentru a nu pierde momentele importante;
- utilizatorul poate alege sa navigheze si in varianta originala a video-ului.
2.Heatmap
sursa: Facebook
- iti arata care parti din video au fost vizualizate cel mai mult;
- creeaza o harta care evidentiaza zonele “fierbinti”;
- datele prezentate in harta sunt luate dintr-un raport care masoara de fiecare data cand utilizatorul s-a miscat cu 30 de grade fata de scena initiala;
- valabil doar pentru video-urile cu peste 50.000 de vizitatori unici.
3.Noutati de la call-only ads: numele business-ului apare in titlu
Google AdWords vine cu noutati pentru reclamele call-only. De acum, acestea vor putea fi brand-uite mai bine, deoarece se poate adauga numele business-ului in titlu.
Modificarile au inceput sa apara si la noi, dupa cum se vede in imaginea de mai sus. 🙂
Maria Merlusca
Ultimele postari ale lui Maria Merlusca (vezi toate)
- 9 setari SEO in Magento 2 pe care le putem face fara programator - octombrie 17, 2019
- Cum te poate ajuta Google Search Console sa iti cresti traficul pe site - august 3, 2019
- 6 lucruri de verificat pentru a avea un site SEO READY - iulie 13, 2018