- Instagram permite utilizatorilor să încarce fotografii și videoclipuri de pe desktop
- Instagram link sticker valabil pentru orice utilizato
- Instagram lansează o nouă opțiune pentru IG Live
- Compania-umbrelă pentru Facebook, Instagram și Whatsapp se rebranduiește și devine acum Meta
- Twitter lansează Live-stream shopping
- Twitter lansează conturile business
- LinkedIn lansează un feature nou destinat freelancerilor: Service Marketplace
- Pinterest își extinde opțiunile E-commerce
Sfârșitul anului este momentul potrivit pentru a reflecta la știrile care au adus un impact, mai mic sau mai mare, în munca noastră de digital marketeri în acest an.
Privind înapoi la anul care a fost, putem avea o imagine clară a modului în care evoluează industria. Cu siguranță fiecare marketer așteaptă cu nerăbdare anul 2022 să vadă ce surprize vom avea în online.
Prin urmare, am strâns mai jos câteva știri importante de marketing din 2021.
Instagram permite utilizatorilor să încarce fotografii și videoclipuri de pe desktop
În iunie, un număr mare de utilizatori au putut posta conținut pe Instagram prin desktop. Utilizarea sporită a platformei pe desktop-uri în timpul pandemiei a determinat actualizarea, potrivit Instagram.
Pentru a încărca conținut de pe laptop / PC, accesează Instagram în browser și găsește pictograma situată în dreapta sus. Pe lângă faptul că poți face postări de pe desktop, poți programa conținutul folosind această funcție.
Instagram link sticker valabil pentru orice utilizator
Din luna octombrie, Instagram a updatat funcția de link sticker pentru toată lumea, acestea fiind valabile înainte doar pentru utilizatorii care aveau peste 10k followers.
Acest link sticker îți permite să incluzi hyperlink-uri în story sub formă de stickere, ca ulterior urmăritorii tăi să acceseze linkul pe care tu îl urci.
Potrivit rețelei de socializare, acesta este util pentru oricine, de la companii și influenceri care promovează produsele lor, până la tineri, marketeri, adolescenți etc.
Sursă aici.
Instagram lansează o nouă opțiune pentru IG Live
Instagram lansează programarea sesiunilor live cu până la 90 zile în avans, iar utilizatorii pot primi remindere înainte de difuzare. În plus, tot pentru IG Live, Instagram va face posibilă opțiunea de „Live practice”, în care creatorii de conținut să se pregătească pentru sesiunea live fără să intre „în direct”.
Sursă aici.
Compania-umbrelă pentru Facebook, Instagram și Whatsapp se rebranduiește și devine acum Meta
Pe 28 octombrie 2021, Facebook a prezentat Meta – „sub umbrela” căruia se află toate aplicațiile și tehnologiile companiei. În comunicatul de presă, aceștia au explicat că „Meta” este un accent redefinit, care e de „a aduce la viață metaversul și a ajuta oamenii să se conecteze, să găsească comunități și să dezvolte afaceri”.
Metaversul, conform Facebook, va fi un „hibrid de experiențe sociale online – extinzându-se în lumea tridimensională sau fizică”.
Sursă aici.
Twitter lansează Live-stream shopping
Platformele de social media care promovau activități E-commerce au fost una dintre noutățile de marketing digital de top ale anului 2021.
Twitter a fost cea mai recentă rețea care s-a alăturat tendinței prin introducerea unei funcții de cumpărături live în noiembrie în parteneriat cu Walmart.
Interfața de cumpărături live a platformei include o transmisie video, un banner pentru cumpărături, o filă Shop și o secțiune de tweet.
Folosind bannerul pentru cumpărături și fila Magazin, vă puteți prezenta produsele într-un mod perfect.
Twitter lansează conturile business
Dacă firma ta are un profil pe Twitter poate face switch acum către un „professional account” care oferă acces la funcții exclusive.
Aceștia au un formular de cerere pe care îl puteți completa în cazul în care vreți să faceți upgrade. Acesta poate fi aprobat dacă profilul îndeplinește un set de bază de criterii de eligibilitate.
Găsești formularul aici.
Sursă aici.
LinkedIn lansează un feature nou destinat freelancerilor: Service Marketplace
LinkedIn, platforma deținută de Microsoft pentru cei care se conectează cu alții în domeniile lor de lucru și cei care își caută de lucru, a fost cel mai bine cunoscută în recrutarea candidaților și pentru publicitatea locurilor de muncă deschise.
Acum, pentru a completa acest lucru, LinkedIn deschide un nou front pe piața muncii pentru freelanceri.
Aceasta este o nouă funcție care va permite angajatorilor să-și facă publicitate pentru pozițiile deschise pe termen scurt și care doresc să angajeze freelanceri pentru astfel de roluri, concurând cu Fiverr și Upwork pentru a-și procura lucrători calificați.
Sursă aici.
Pinterest își extinde opțiunile E-commerce
Pinterest continuă să-și extindă opțiunile E-commerce cu o gamă nouă de funcții de cumpărături și de prezentare a unui brand, oferind comercianților mai multe modalități de a se conecta cu utilizatorii și de a-și maximiza oportunitățile.
Această opțiune se numește „Slideshow for Collections”, care va furniza produse din catalogul încărcat „într-un anunț de colecții generat automat, care atrage atenția”.
Sursă aici.
Acestea fiind zise și prezentate, sperăm că ți-a prins bine un review al anului 2021 și abia așteptăm să vedem ce surprize ne mai așteaptă și în 2022!
- Certificate de rezidență fiscală 2022 de la Google, Facebook, LinkedIn și alții - 28 aprilie 2022
- Top marketing news în 2021 - 23 decembrie 2021
- Cum îți pregătești campaniile de Black Friday dacă ai un magazin online - 26 octombrie 2021