Prima data cand am auzit de ZeList mi s-a parut foarte amuzant datorita numelui, care ma ducea cu gandul la unul din filmele lui Guy Ritchie (Ze germans…). Apoi am avut primul contact: amuzant si prietenos ca interfata, foarte util ca si continut.
ZeList este un sistem care monitorizeaza si masoara activitatea din social media la nivel de tara. Bloguri, publicatii online, forumuri, Twitter si Facebook – toate fac obiectul analizei ZeList Monitor. Şi sunt analizate mii si zeci de mii de astfel de surse.
De ce se face aceasta analiza?
In principal pentru a veni in sprijinul brandurilor, pentru ca acestea sa poata afla in timp real despre discutiile create in jurul lor sau a concurentei.
Daca esti om de PR, media sau marketing, influencer, blogger, jurnalist sau reprezentant al unui ONG, poti folosi cu încredere ZeList si, de ce nu, il poti include in lista ta de instrumente de analiza si evaluare a strategiilor si campaniilor.
Ce informatii poti sa afli?
- Ce se spune despre tine – afli ce se spune despre tine si cat de vizibil este brandul tau
- Impactul pe care l-au avut campaniile tale in social media
- Care sunt haterii brandului tau si ce impact au mesajele acestora asupra comunitatii (adica cine preia mesajele si cum le distribuie mai departe)
- Poti sa observi punctele tari si cele slabe ale brandului sau ale campaniei si sa intervii acolo unde este nevoie
- Cum te plasezi fata de concurenta
- Poti sa identifici influencerii din online, poate vei avea nevoie de ei la o viitoare campanie
Platforma mai are si alte plusuri
- graficele si rapoartele interactive, asupra carora poti interveni pentru a le personaliza
- poti adauga analizei cantitative, realizata de ZeList, analiza calitativa
- poti descarca rapoartele in format Excel sau PDF
- poti primi alerte pe mail de fiecare data cand mesajul campaniei tale este preluat sau dezbatut
Cum voi utiliza eu ZeList
In curand voi organiza un eveniment cu si pentru bloggeri si jurnalisti, iar platforma imi va sta la dispozitie pentru a identifica persoanele pe care ar trebui sa le abordez, aceia care se potrivesc cel mai bine profilului evenimentului si brandului. Planul suna cam asa:
- Voi verifica starea blogosferei, disponibila permanent pe frontpage-ul platformei, dar si cel mai recent barometru al blogosferei. Asta ma va ajuta sa identific niste tranduri.
- Din cont, imi voi introduce expresiile pentru monitorizare, adica termenii dupa care eu voi putea verifica apropierea unui blogger sau jurnalist de tema evenimentului meu si predispozitia acestuia de participare.
- Imi voi seta sa fiu alertata zilnic si saptamanal cu privire la starea monitorizarii termenilor selectati.
- Voi personaliza raportul si graficele, iar la finalul perioadei de monitorizare, voi avea o lista solida de invitati pe care o voi prezenta echipei.
- Post eveniment nu voi sterge expresiile utilizate in analiza pre-eveniment pentru ca vreau sa le monitorizez in continuare, ci voi introduce altele noi, relevante pentru eveniment. Monitorizarea o voi face la fel ca in pasii precedenti si voi avea o evaluare calitativa si cantitativa relevanta pentru board si pentru viitoarele evenimente.
Fie ca vrei sa monitorizezi succesul unui eveniment, al unei campanii sau vrei doar sa vezi cum este tratat brandul tau in mediul social online, iti recomand sa utilizezi ZeList. Incearca-l. Foloseste-te de contul de test pentru a vedea concret cum functioneaza si s-ar putea sa fii surprins de cat de mult iti va usura munca.
- Update-urile din martie 2024: șoc și groază - 18 aprilie 2024
- Update major Google în mai: cum a influențat site-urile pentru care Netlogiq face SEO - 15 mai 2020
- 4 probleme pe care le rezolvi integrandu-ti magazinul online cu programul de gestiune - 08 decembrie 2016