Solutia noastra
Inainte sa decidem cum sa abordam provocarea introducerii celor doua nivele de inventar, am cautat informatii despre cum se poate face acest lucru. Astfel, am ajuns sa dezvoltam un concept pentru un modul care sa ne permita sa implementam doua inventare separate pentru acelasi produs: unul pentru piata internationala si unul pentru cea din SUA. Pasul urmator a fost sa analizam impactul pe care il poate avea pentru performanta site-ului Magento, asa ca am testat pe intreaga baza de produse. Rezultatele au fost bune (niciun impact asupra performantei – cel putin nu la o testare pe cateva mii de produse) si prin urmare am decis ca putem implementa in siguranta solutia gasita.
Mai multe valute: am implementat usor aceasta facilitate, Magento demonstrandu-si avantajele pentru scenariile care necesita multiple site-uri si valute.
Urmatoarea provocare: afisarea site-ului potrivit clientilor potriviti. Acest lucru s-a facut usor, cu ajutorul unui modul, si astfel site-ul international se afiseaza cui trebuie, la fel si cel american.