EN

10 Extensii de Ad-uri în Google Ads

10 Extensii de Ad-uri în Google Ads

  1. Extensii de Sitelink-uri
  2. Extensii de Callouts
  3. Extensii de Structured Snippet
  4. Extensii de Telefon
  5. Extensii de Formular
  6. Extensii de Locație
  7. Extensii de Locație pentru Afiliați
  8. Extensii de Preț
  9. Extensii de Aplicație
  10. Extensii de Promoție

Google Ads este un canal de marketing obligatoriu în strategiile de marketing online ale brandurilor, care și-a câștigat locul datorită potențialului său mare de a genera trafic și vânzări. Ad-urile se pot face relativ simplu, dar la fel ca orice platforma de marketing online are anumite funcționalități  mai puțin cunoscute de către utilizatorul obișnuit. Extensiile de Google Ads sunt un astfel de „secret profesional”, necunoscut utilizatorului obișnuit, dar familiar specialiștilor Pay-Per-Click.

În mod normal atunci când creați un ad, în Google Ads, puteți introduce:

  • o pagină de website
  • 3 titluri (headline-uri)
  • 2 descrieri
  • 2 path-uri de URL

Dacă vrei să adaugi mai multă informație anunțului și să-l faci mai atrăgător, ai la dispoziție extensiile de ad-uri . Descoperă mai jos o listă de 10 extensii de ad-uri pe care le poți implementa pentru a crește performanța anunțurilor tale:

1. Extensii de Sitelink-uri

Sitelink-urile sunt informații despre alte pagini din website-ul tău pe care le poți atașa ad-ului original. Poți adăuga un link per sitelink spre o altă pagină, iar utilizatorul poate să dea click și să ajungă pe acele pagini. 

Acestea apar sub ad-ul principal.

Acestea te pot ajuta în mai multe moduri

  • Un anunț mai mare ce împinge vizual în jos anunțurile concurenței sub linia ecranului 
  • Crește CTR-ul datorită opțiunilor de alegere ale utilizatorilor
  • Este mai mare vizual decât un anunț scurt fără aceste extensii, oferindu-i credibilitate mai mare
  • Poți promova produse similare sau consumabile pentru produsul la care ai făcut ad-ul inițial. De exemplu, dacă vinzi o imprimantă, poți face sitelink-uri pentru cartușe, modele similare, reparații sau oferte. 

2. Extensii de Callouts

Callout-urile reprezintă informații adiționale ce apar în ad-ul original după descriere. Acestea sunt folosite pentru a evidenția beneficii sau alte puncte forte ce te pot diferenția față de concurență. 

Fiecare callout are o limită de 25 de caractere.

Ca exemple, îi putem menționa vizitatorului că poate beneficia de: livrare gratuită, reduceri, promoții, oferte, plată online, orarul magazinului, durata garanției, numărul de produse din stoc etc. 

3. Extensii de Structured Snippet 

Structured Snippet-urile sunt aspecte specifice ale business-ului tău pe care le poți evidenția în ad-ul original.

Ai la dispoziție 13 categorii de titluri sub care poți crea structured snippets. Acestea sunt după cum urmează: 

  • Facilități
  • Brand-uri
  • Cursuri
  • Programe universitare (licență, masterat, doctorat etc)
  • Destinații
  • Hoteluri
  • Tipuri de asigurări 
  • Modele 
  • Cartiere
  • Service catalog
  • Spectacole (sau programe TV)
  • Stiluri
  • Tipuri

Prin utilizarea lor poti să-ți exemplifici diversele tipuri de produse/servicii pe care le oferi.

4. Extensii de Telefon

Prin call extensions (sau extensiile de telefon), poți să afișezi un număr de telefon în ad pe care vizitatorii te pot apela direct, în special dacă se află pe telefon. Doar apasă pe număr și apelul se efectuează.

Aceste extensii sunt vitale în special dacă oferi un produs/serviciu datorită căruia majoritatea clienților se obțin via telefon (de ex. servicii de tractare, reparații urgente etc.) 

5. Extensii de Formular

Acest tip de extensie atașează un formular ad-ului tău pentru a te ajuta să generezi lead-uri direct pe acesta. Tu controlezi ce informații dorești să obții de la vizitatori (nume, număr de telefon, email, adresă, companie, oraș, job etc.). 

Această extensie te ajută mult dacă pagina pe care îi trimiți pe oameni în ad nu este optimizată și nu poate să convertească.

Răspunsurile din formular sunt păstrate pentru 30 de zile și le poți descărca manual sau folosind o integrare cu un webhook (o altă aplicație ce primește live toate datele). 

6. Extensii de Locație

Această extensie introduce sub ad un link cu adresa business-ului tău, pe care vizitatorul îl poate accesa pentru a i se deschide o hartă în Google Maps cu indicațiile de orientare.

Dacă afacerea ta are un punct de lucru fizic unde clientul trebuie să vină atunci acest tip de extensie este ideal pentru a-i ajuta pe oameni să te găsească. 

7. Extensii de Locație pentru Afiliați

Dacă îți vinzi produsele prin intermediul magazinelor partenerilor atunci poți utiliza acest tip de extensie ce funcționează ca extensia de locație menționată anterior.


8. Extensii de Preț

Această extensie îți dă posibilitatea de a grupa anumite produse împreună și a le arăta prețul sub ad-ul principal.

Ai la dispoziție un titlu pentru produs, o unitate de timp (dacă se plătește pe oră, pe zi, săptămână, pe noapte etc.), o descriere, un link spre produs, moneda și dacă prețul începe de la o anumită sumă sau atinge anumite maxime, sau dacă e prețul mediu pe produs/serviciu. 

Poți grupa produsele/serviciile după aceste categorii:

  • Brand 
  • Evenimente 
  • Locații
  • Cartiere
  • La alegere (fără o categorie specifică)
  • Diferite versiuni ale unui produs 
  • Servicii

Este bine să folosești această extensie pentru a-ți promova cele mai bine vândute produse.

9. Extensii de Aplicație

Dacă dorești să promovezi o aplicație, cu acest tip de extensie poți pune un link sub ad, de pe care vizitatorii pot ajunge pe pagina aplicației să o descarce.


10. Extensii de Promoție

Dacă ai promoții, reduceri sau oferte la produse, le poți evidenția folosind această extensie. 

Poți alege dacă promoția este cu o anumită ocazie sau nu. Extensia apare sub ad-ul original și include numele unui produs la promoție (sau o categorie de produse) și un link spre acestea. De asemenea, poți selecta dacă promotia este pe procentaj sau valoare fixă.

Ca eligibilitate a promoției, poți menționa dacă aceasta este valabilă pe comenzi peste un anumit cost sau dacă oamenii trebuie să introducă un anumit cod pentru a valida promoția. 

Acestea sunt doar o parte din extensiile pe care le poți alege pentru ad-urile tale și care te ajută să te diferențiezi față de concurență și să îți promovezi mai eficient produsele/serviciile. Implementarea acestor extensii nu te costă nimic în plus (costul pentru ad-uri va fi calculat la fel ca înainte) și vei obține rezultate mai bune de la strategia ta de Google Ads.

Tu ai folosit până acum aceste extensii?

Manu George

PPC Specialist la Netlogiq
PPC Specialist cu peste 2 ani experiență în zona de online marketing, în special Google Ads și Facebook Ads.
Manu George

Ultimele postari ale lui Manu George (vezi toate)

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne