EN

Toolkit de specialist - Pay-Per-Click

Toolkit de specialist – Pay-Per-Click

Tool-urile te ajută să fii productiv, inspirat, te eliberează de unele taskuri sau te ajută să termini mai repede unele activități. Ca să fii mai eficient atunci când creezi campanii Pay-Per-Click, ți-am pregătit o selecție a celor mai uzuale extensii de Chrome și tool-uri folosite de mine pentru a edita, verifica, crea și analiza reclame plătite.

Extensii Chrome

  • Tag Assistant – Te ajută să verifici dacă tag-urile de Google Ads, Google Tag Manager și Google Analytics sunt instalate corect și dacă există erori. 
  • Facebook Pixel Helper – Poți verifica dacă pixel-ul de la Facebook e instalat corect pe website, ce fel de date înregistrează și dacă event-urile sunt setate corespunzător. 
  • Twitter Pixel Helper – Verifici dacă tag-ul de la Twitter a fost instalat corect pe website și ce fel de date înregistrează.
  • Keywords Everywhere – Versiunea gratuită îți oferă sugestii de cuvinte cheie similare cu cele folosite de tine într-o căutare. Versiunea plătită îți oferă acces la mai multe date pe aceste cuvinte cheie (ex: volumul de căutare lunară, prețul pe click și cât de multă competiție există pe acel cuvânt cheie).
  • Keyword Modifier – Poți adăuga cuvinte cheie și extensia le transformă în exact, phrase sau broad modifier match în funcție de ce ai nevoie.

Tool-uri utile

  • Google Analytics – Îți oferă acces la date despre traficul de pe website ca să poți analiza ce se întâmplă cu utilizatorii după ce au dat click pe ad-uri. Ai o mulțime de date la dispoziție cu care poți să faci analize și comparații.  
  • Google Tag Manager – Un instrument vital prin care poți să pui tag-urile de conversie și remarketing fără cunoștințe de programare. Necesită o singură instalare, unde trebuie să pui un cod în website. În funcție de platforma pe care este făcut website-ul s-ar putea să ai nevoie de un programator pentru această unică instalare. 
  • Keyword Planner – Un instrument integrat în platforma Google Ads care îți oferă idei de keyword-uri și date despre volumul de căutari, cost, concurență, etc. 
  • Google Search Console – Cu acest instrument observi cum intra utilizatorii, organic, pe website și ce fel de cuvinte cheie folosesc. Poate fi de ajutor în PPC, știind cum este descoperit organic website-ul și în funcție de ce keyword-uri îl caută utilizatorii. 
  • Campaign URL Builder – Te ajută construiești un URL special pentru o campanie care nu poate fi diferențiată altfel în Google Analytics, poți observa performanța ei individuală și nu îi sunt amestecate datele într-un canal general. 
  • Google Trends – Un instrument prin care descoperi care este nivelul de interes al oamenilor pentru un anumit subiect, produs, trend, etc.
  • Ad Preview and Diagnosis – În loc să cauți pe Google cuvintele tale cheie să vezi cum arată anunțul și dacă acesta se afișează corect, poți utiliza acest instrument. Astfel, nu afectezi nici performanța ad-ului (scăderea CTR-ului). 
  • Google Ads Editor – Un program prin care poți lucra offline la campaniile din Google Ads și prin care poți să editezi bulk reclamele.

Ai folosit aceste tool-uri? Tu ce alte tooluri folosești ca să–ți eficientizezi munca?

Manu George

PPC Specialist la Netlogiq
PPC Specialist cu peste 2 ani experiență în zona de online marketing, în special Google Ads și Facebook Ads.
Manu George

Ultimele postari ale lui Manu George (vezi toate)

Scrie un comentariu

Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne