Blog

Articole despre Ecommerce
& Marketing Online

Update-urile din martie 2024: șoc și groază
În martie, Google a desfășurat 2 update-uri: Core Update si Spam Update. Acestea au venit cu penalizări drastice și victime colaterale, site-uri întregi au fost deindexate complet din Google sau au suferit scăderi masive de poziții și trafic organic.
Mai multe detalii ›
Cum raportezi paginile spam din rezultatele Google?
Paginile spam cu un conținut repetitiv, fraudulos și irelevant sunt o realitate de care ne putem lovi atunci când navigăm pe internet. Hai să vedem împreună ce fel de conținut poate fi raportat, cum faci acest lucru și de ce contează.
Mai multe detalii ›
Dispare zona FAQ din rezultate? Cu ce afectează asta site-urile
Nu de puțin timp,  Google a anunțat în mod oficial în luna august că era rezultatelor de tip FAQ a apus. Vezi ce impact are asupra site-urilor și ce trebuie să faci în articol.
Mai multe detalii ›
Optimizare SEO pentru homepage: strategii pentru atragerea conversiilor
Homepage-ul este prima pagină pe care o creezi atunci când pui bazele site-ului tău. Este locul în care vrei să exprimi cel mai bine ceea ce vinzi sau oferi utilizatorilor și viitorilor clienți, dar și puntea de legătură cu restul paginilor din site.
Mai multe detalii ›
Cum te ajută Google Search Console să identifici probleme de SEO la site-ul tău?
Google Search Console este poate unul dintre cei mai buni prieteni pe care îi poate avea specialistul SEO. Este un tool gratuit, ușor de folosit dacă ajungi să îi cunoști toate funcționalitățile, plin de informații utile, deci baza de la care trebuie să pornească orice strategie SEO.
Mai multe detalii ›
SEO pentru site-uri medicale și farmacii: top recomandări pentru a-ți îmbunătăți poziția în motoarele de căutare
Conform ghidurilor Google, farmaciile online, paginile cabinetelor medicale și ale clinicilor, cât și toate site-urile care promovează sfaturi despre sănătate sau suplimente alimentare sunt site-uri YMYL (Your Money Your Life).
Mai multe detalii ›
YouTube SEO: tehnici și setări must have pentru optimizarea pe YouTube
Dacă nu știi ce înseamnă YouTube SEO sau vrei să afli noi tehnici de optimizare pentru YouTube, în acest articol găsești informații utile, tehnici ușor de aplicat și aliniate la standardele algoritmului.
Mai multe detalii ›
Cum aplici principiile E-E-A-T pe site-ul tău? 9 recomandări
E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness și Trustworthiness) reprezintă un cumul de informații pe care evaluatorii Google le iau în calcul pentru a înțelege dacă o pagină de pe internet este relevantă pentru utilizatori.
Mai multe detalii ›
Google E-E-A-T: ce este și cum te ajută la SEO
Dacă ești pasionat de SEO, probabil că ai auzit despre E-E-A-T, un concept nu neapărat nou, dar care încă provoacă nedumeriri (o fi despre mâncare?!) și stârnește curiozități.
Mai multe detalii ›
SEO Tips & Tricks: Cum crești șansele ca Google să îți afișeze imaginile în rezultate?
A venit timpul să aducem în lumina reflectoarelor o activitate SEO cu impact major în ceea ce privește rata de click, dar care nu se bucură de foarte multă atenție: optimizarea imaginilor pentru Google Search.
Mai multe detalii ›
Esti gata sa incepem?
Contacteaza-ne pentru o discutie initiala
Contacteaza-ne