În martie, Google a desfășurat 2 update-uri: Core Update si Spam Update. Acestea au venit cu penalizări drastice și victime colaterale, site-uri întregi au fost deindexate complet din Google sau au suferit scăderi masive de poziții și trafic organic.
Mai multe detalii ›
Paginile spam cu un conținut repetitiv, fraudulos și irelevant sunt o realitate de care ne putem lovi atunci când navigăm pe internet. Hai să vedem împreună ce fel de conținut poate fi raportat, cum faci acest lucru și de ce contează.
Mai multe detalii ›
Nu de puțin timp, Google a anunțat în mod oficial în luna august că era rezultatelor de tip FAQ a apus. Vezi ce impact are asupra site-urilor și ce trebuie să faci în articol.
Mai multe detalii ›
Homepage-ul este prima pagină pe care o creezi atunci când pui bazele site-ului tău. Este locul în care vrei să exprimi cel mai bine ceea ce vinzi sau oferi utilizatorilor și viitorilor clienți, dar și puntea de legătură cu restul paginilor din site.
Mai multe detalii ›
Google Search Console este poate unul dintre cei mai buni prieteni pe care îi poate avea specialistul SEO. Este un tool gratuit, ușor de folosit dacă ajungi să îi cunoști toate funcționalitățile, plin de informații utile, deci baza de la care trebuie să pornească orice strategie SEO.
Mai multe detalii ›
Conform ghidurilor Google, farmaciile online, paginile cabinetelor medicale și ale clinicilor, cât și toate site-urile care promovează sfaturi despre sănătate sau suplimente alimentare sunt site-uri YMYL (Your Money Your Life).
Mai multe detalii ›
Dacă nu știi ce înseamnă YouTube SEO sau vrei să afli noi tehnici de optimizare pentru YouTube, în acest articol găsești informații utile, tehnici ușor de aplicat și aliniate la standardele algoritmului.
Mai multe detalii ›
E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness și Trustworthiness) reprezintă un cumul de informații pe care evaluatorii Google le iau în calcul pentru a înțelege dacă o pagină de pe internet este relevantă pentru utilizatori.
Mai multe detalii ›
Dacă ești pasionat de SEO, probabil că ai auzit despre E-E-A-T, un concept nu neapărat nou, dar care încă provoacă nedumeriri (o fi despre mâncare?!) și stârnește curiozități.
Mai multe detalii ›
A venit timpul să aducem în lumina reflectoarelor o activitate SEO cu impact major în ceea ce privește rata de click, dar care nu se bucură de foarte multă atenție: optimizarea imaginilor pentru Google Search.
Mai multe detalii ›