Integrarea iti reduce costurile cu mii de euro anual
Integrarea magazinului online cu un sistem de gestiune sau un ERP automatizeaza transferurile de informatii intre acestea, eliberandu-te de multa munca de rutina
- Costuri salariale mai mici – intrucat nu mai trebuie consumate sute de ore anual cu actualizari manuale de stocuri, preturi, comenzi si clienti
- Mai putine erori. Un operator obosit sau supraincarcat este predispus la erori frecvente, iar acestea contribuie la probleme cu clientii si la costuri mai mari
- Clienti mai multumiti – operatorii se pot concentra pe o mai buna servire a clientilor, in loc sa faca activitati de rutina si care pot fi facute in mod automat de calculator
- Viteza operationala – nu trebuie sa astepti ca cineva sa faca actualizarile
Automatizam de 14 ani comertul electronic
Iti punem la dispozitie toate experienta acumulata in cei 14 ani de experienta in ecommerce si automatizari de fluxuri de informatii intre platforme de comert electronic, ERP-uri si sisteme de gestiune de stocuri.
Putem face integrari si actualizari automate de stocuri, preturi, comenzi, clienti, facturi, incasari pentru orice ERP sau sistem de gestiune – iata cateva dintre ele: WinMentor, NeoManager, B-Org, Charisma, Nexus, SoftOne, SmartBill, SAP, Microsoft Dynamics, Odoo. Diel, Navigator, Magister SmartCash, RBC LogIQ (WMS)
Actualizari automate de stocuri
Evita automat situatia in care clientii comanda produse fara sa stie ca nu sunt pe stoc
- Fara surprize neplacute – se evita situatiile in care un produs apare pe site ca fiind pe stoc, dar care in realitate a fost deja epuizat
- Costuri mai mici cu clientii – clientii stiu exact care produse sunt pe stoc si nu mai e nevoie sa raspunzi la zeci de telefoane in care esti intrebat daca un anumit produs este pe stoc si daca nu cand va fi
- Costuri mai mici cu stocurile – permite pastrarea unui nivel al stocurilor mai mic si un sistem de aprovizionare Just In Time. In acest mod, sumele investite in marfa stocata sunt mai mici
Actualizari automate de preturi si reduceri
Modifici preturile in ERP si le vei avea automat actualizate si in magazinul online
Delistare, dezactivare si adaugare automata a produselor
Automatizeaza si adaugarea si eliminarea produselor.
Transfer de comenzi si clienti din site catre ERP
Economisesti sute sau mii de ore anual daca nu mai trebuie sa mai introduci manual in ERP fiecare comanda si fiecare rand de produs de pe comanda
- Poti avea toate comenzile adunate intr-un singur loc, indiferent de unde provin ele – din magazinul online sau primite de la clienti prin mail si telefon
- Comenzile intra automat in ERP – de unde poti genera facturi cu o singura apasare de buton
- Se mai transfera si adresele de livrare – astfel incat livrarile sa se faca la adresa corecta, evitand eroarea umana
- Se creeaza automat si clientii noi, daca nu exista deja in ERP
- Se asociaza automat comenzile cu clientii existenti in ERP
- Clientii pot fi notificati automat atunci cand li se livreaza marfa comandata – prin simpla schimbare de status a comenzii in ERP, site-ul va trimite un email de informare catre client
Facturi si sume de plata
Clientii tai B2B isi pot vedea in orice moment situatia financiara
- Lista cu facturile care li s-au emis – si valorile de plata
- Cat mai au de plata pentru fiecare factura – util in special pentru clientii cu plata la termen
Integrare ERP cu o echipa experimentata si competenta
Ai la dispozitie o echipa cu o experienta de 14 ani de ecommerce si integrari magazine online cu ERP
- Experienta de peste 50 magazine online realizate pe Magento, atat pentru B2C cat si pentru B2B, dezvoltate in utimii 4 ani
- 18 ani experienta in ecommerce cu diverse platforme
- Echipa de 24 de specialisti: programatori, manageri de proiect si testeri, designeri si specialisti in promovare pentru magazine online
- Programatori Magento certificati – si care cunosc Magento ca pe propriul buzunar
- Experienta cu proiecte complexe – dar si cu unele mai simple. Indiferent de dificultate, pe toate le terminam si le lansam cu succes
- Atentie la detalii – alocam in jur de 20% din timp activitatilor de testare temeinica si asigurare a calitatii.
Integrarea cu ERP iti reduce costurile si erorile si creste viteza operationala
Automatizeaza actualizarile de stocuri, preturi, produse, comenzi, clienti, facturi si incasari, ca sa te poti ocupa de activitatile care te ajuta sa iti cresti businessul